Massa förlåt.

Förlåt för den ruggigt dåliga uppdateringen! Ser att jag inte har uppdaterat på en vecka... Skäms på mig! Men det har varit så himla fint väder att jag varit ute den mesta tiden och haft annat för mig. Kan trösta er med att jag har en mängd nya bilder som jag ska visa er någon dag, det är alltid trevligt hehe :)
Mindre trevligt är att jag mitt i denna sommarhetta börjar bli sjuk, har haft ont i halsen i flera dagar och öronen, känner mig även febrig fast termometern visar bara på 36.8. Imorse därermot hade jag 37.9. Så vi får väl se vad det blir av det hela. Ska försöka redigera lite bilder i kväll så jag kan lägga upp här, om jag får tid. Puss på er ***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback