Min bästastevän.

Idag har jag varit i Gustava och lekt med min bästaste vän Erica :) Vi hade jätte skoj i denna (underbara) värme. Var ute och åkte båt, badade och grejs. Kameran gjorde mig självklart sällskap dit och jag fotade tills batteriet tog slut :p Bilder kommer, kanske inte idag men det kommer iaf :)
Imorgon ska vi till stallet och ha barnridning, halv nio imorgon får vi sätta oss på mopderna och åka ut, drygt att åka moped men what the fuck :p Sen på söndag ska jag ut och rida med en 8-årig flicka, det går nog bra :)
Nu börjar jag bli hungrig så ska se om det finns något att äta, sen blir det duschen, eller ett bad? :) <33

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: tackdu ^^ och ja det har jag :D

2008-07-24 @ 21:54:21
URL: http://accordingtomalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback