Jomen visst är det fredag igen :D

Shit vad fort veckorna går (fast helgerna går ännu snabbare, men ändå) är redan fredag igen :) Hade Data sista timmen, vi behövde bara fylla i en enkät och sen fick vi gå :) Fejnt!
Var till L-Store idag igen, med Elin. Hon skulle köpa lite nytt men hittade inget. Jag däremot hittade ett par jeans, mamma ska springa in och hämta dom sen när hon slutar :) hihi.

Snart kommer Robin, har saknat min bebis hela jävla veckan, och nu äntligen kommer han :D Vi ska vara hos mig ett tag, sen lite senare åker vi hem till han. Och imorgon blir det Karlstad. Är inte så sugen egentligen (jag vet, slå mig hårt!) känns som jag varit där så mycket på senaste tiden (vilket jag egentligen inte har men.. haha) men vi åker ner ändå, han ska lämna in sitt TV-spel som krånglar och så. Jaja. Hoppas ni får en trevlig fredag. PUSS <3




image456



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback