Praktiken idag.

Är helt slut, har varit fullt upp på praktiken idag. Vi har bredspacklat en hel jävla vägg, inte en centimeter på den som inte är täckt med spackel, sen spacklade vi igen ojämnheter på en annan vägg, tvättade dessa väggar innan och petade upp all lös färg. Sen har vi hjälpt till o röja ur källaren och gjort en annan massa grejs. Imorgon är en ny dag på praktiken, hoppas vi har lika fullt upp då, så dryg o bara sitta o vänta på att klockan ska gå.
Så nu har jag precis duschat och sitter och väntar på min älskling :) Fick ju sova utan honom i natt, inte bra. Men i natt blir det som det ska igen, vi två tillsammans. <33
Egentligen är det sjukt hur beroende man kan bli av någon annan människa... Men jag klagar inte ;p Nej nu dör jag snart av hunger, ska fixa iordning något att äta. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback