Lite babbel...

Johanna var med en sväng till stallet igår, var roligt att träffa dig igen :) Var så länge sen.
Hade lektionerna som vanligt igår, en tjej trillade av men det gick bra med henne, fick lite ont i ryggen. Men så är det när man rider utan säkerhetsväst, mycket onödigt.
Red Gullan för sista gången igår, hon åker till en tjej i Kristinehamn till helgen för att motioneras ordentligt och gå ner i vikt fram till i sommar då hon ska betäckas med Peters hingst.
Red barbacka igår, så härligt :) Inte ofta jag gör det. Kommer saknar lilla Gullan, hon är ju trotsallt Gullan. Hon är som hon är, men ändå så go :)

Gillar fortfarande inte luggen, är nog för att den är lite tunnare än jag haft förut som gör att jag stör mig.. Jag vet inte, kanske blir bättre.

Får sova själv i natt också :( Usch, det tycker jag inte om. För jag vill vara med min Robin hela tiden, då mår jag som bäst :) <3

Nej nu ska jag plocka undan lite, och sen duscha.

XOX

Kommentarer
Postat av: Robin

Ja usch för att sova själv :(

2008-02-11 @ 19:56:57
Postat av: Erica

Det blir jobbigt att sova själv när man vant sig att hela tiden ha nån brevid sig.. :/

2008-02-12 @ 12:10:34
URL: http://eriicapersson.blogg.se
Postat av: Joline

Robin: Jaa :(
ERica: Ja det är det verkligen :/

2008-02-12 @ 16:51:26
URL: http://rangelben.blogg.se
Postat av: saga

Du Joline, kan inte du börja med lite "dagens outfit"? : ) skulle vara jättekul ^^

2008-02-13 @ 18:20:57
Postat av: Joline

Saga: Hmm, jag vet inte :P Har inga vidare kläder att visa upp och inga speciellt varierande outfits :P Blir att jag klär mig sunkigt rätt ofta då jag är på praktik mer än i skolan. Men vi får se, kanske kan göra det ibland :)

2008-02-14 @ 15:44:14
URL: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback