Helgen i text.

Jag är ledsen för den dåliga uppdateringn, har inte riktigt hunnit med i mellan svängarna :P Ska försöka sammanfatta helgen lite kort.

Fredag: Åkte ut på stan med mamma och Andréa efter skolan och handladew lite. Köpte en ljusbrun/mörkblond hårfärg då jag tänkte ta steget till att bli mörkare i håret. Men så upptäckte jag att klockan var mycket och jag skulle åka med bussen till Robin. Blev till att åka hem, springa in efter väskan och gasa iväg till bussen. Hann i god tid :) Kom till Munkfors och vi åkte hem till Robins föräldrar och åt mat, Tacos - mumma ^^ Sen åkte vi hem till lägenheten igen och tittade på en film, den var skitdålig :P
Var på väg att typ lägga oss men efter lite om och men kom vi fram till att sova hemma hos mig istället då Robin skulle upp och jobba vid sex på morgonen. Så vi åkte hem till mig, la oss typ direkt.

Lördag: På lördag bestämde jag mig efter flera avrådningar att skippa den mörkare färgen till håret och åkte och köpte blondering istället, gjorde fler slingor och blev en nyans blondare :P ("Mitt rätt jag" som mina kära vänner sa :P)
Sminkade mig och grejer och sen skjutsade Robin mig, Elin och Daniel på förfest där dom andra flicksen och grabbarna var.
Robin åkte hem till mig igen och var med dom andra i familjen, han kunde inte bli med ut för han skulle jobba på natten.
Var verkligen inte festsugen över huvudtaget och ville bara hem, var trött och allmänt sleten. Så när de andra åkte iväg till Byn gick jag hem igen, skulle inte ha orkat en hel kväll i Byn. Förlåt flicks!
Kom hem och kröp ner brevid Robin i soffan, kikade lite på TV innan vi gick och la oss :)

Söndag: Skulle egentligen till stallet men skippade även det, fortfarande trött och det värkte i mina vader, vet inte vad jag har gjort, känns som vad-musklerna har tullat ihop sig till en stor knu, gör skit ont, i bägge benen också givetvis :P
Jag och Robin myste till det med latt feta oss i glass, chips och godis. tittade på "Alvin och gänget", skitbra :D Haha, klockren film.

Jaa, det är väl typ jag har gjort. Och vet ni, ända sedan i onsdags har jag inte behövt sova själv utan har fått sova med min älskling ^^ (att han snor allt täcke och tar upp all plats förlåter jag, hihi) Kommer kännas tomt att sova själv i kväll :'/

Aja, hoppas ni hade en fin helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback