IDOL-final!

Kevin o Alice. Jag tycker båda är värdiga vinnare, det kommer nog vara väldigt jämt mellan dom, men i slutändan så tror jag faktiskt att Kevin vinner... ja, vi får väl se :)

Är ensam ikväll, eller nej, det är jag väl inte, mamma, pappa, lillebror o Charlie är hemma, men ja, annars är jag ensam. Robin är alltså inte här. Tror det är första fredagen på ett år som jag är "ensam", vet inte om det känns bra eller inte? :p Men ja, han kommer sen någongång, sent tänker jag. Hoppas han har kul iaf! :)
Gusten bjöd mig på fest förut, skulle ha varit riktigt roligt men det kom med lite för kort varsel för att jag skulle få ihop det. Men men, en annan gång.

Glöm inte att checka min hemsida;
www.jolinesfoto.weebly.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback