Välkommen kära höst, med alla jäkla förkylningar!

Visste väl att jag skulle bli sjuk även denna höst, är hemma idag för jag har jätte ont i halsen och örat, känner mig alldeles matt i hela kroppen och har hjärtklappning. Kändes inte så lockande att stå ute och måla i regnet idag och kanske bli ännu sjukare.
Brukar varje höst få äta pencillin ett antal gånger för att jag blir så jäkla sjuk. Hoppas jag slipper pencillin den här gången iaf och att det inte blir värre än vad det är.
Har leget i soffan ett par timmar nu, från sängen till soffan till datorn, ungefär så kommer min dag se ut idag -.- Så hoppas ni förstår om det blir dålig uppdatering, nu vet ni orsaken iaf.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback