I'm going strong.

Jag är fortfarande vaken, fast jag vill egentligen sova. Kröp ner i sängen med älskling bredvid mig (äntligen!) för ca en timme sedan. Hon somnade ganska fort och ligger fortfarande inne i sängen och sover sött, men jag kunde inte somna. Så istället för att ligga och vrida och vända på mig så att han vaknar (han ska upp och jobba imorgon) så gick jag hit en stund i ett försök att trötta ut mig lite. Eller ja, jag är väldigt trött egentligen, orkar bara inte somna.
Mamma tyckte att jag skulle vara hemma imorgon också då jag inte mår bra än, och imorgon kommer jag inte missa något viktigt i skolan, så det är bättre att jag är hemma och vilar upp mig ordentligt.
Hoppas verkligen att jag är frisk (bättre iaf) på lördag då jag, Erica och Sofi ska hjälpa till på Anders 50-års kalas ute på gården. Vi ska passa hästarna, laga mat, servera och grejer, inte så trevligt om jag snorar och håller på då :p Smittar alla gästerna. Vi sover kvar till på söndag och då kommer äntligen Johanna ut och rider med oss. Har inte ridit med henne på ett år :O Hon har väl mycke med lill-Joline nu och så, men hennes mamma skulle passa henne på söndag så hon kunde bli med oss ut :) Hon ska rida Trolla, och jag Alma förståss :)

Blev ett långt och tråkigt, framför allt meningslöst inlägg, allt för o bli så trött som möjligt :p Ska snart göra ett nytt försök till att sova. Hoppas ni får sova gott iaf :) Hörs imorgon, PoK! ♥


(Gode Gud, gör så att jag är frisk när jag vaknar imorgon. Amen.)

Kommentarer
Postat av: Louise

Godmorgon!

ja men precis, han finns ju inom mig så han vet att ja älskar han!

de är ju bara jobbigt precis då när man tarbort han, när man ser han ligga där utan o röra en fena :(



Hoppas du somnade till slut iaf! :)

2008-08-29 @ 08:41:39
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback