Yäääh.

Mmmmm, sitter ute på verandan och gottar mig i solen. Inga fel säger jag bara. Hade tänkt och fota lite idag, gårdagens shopping och så men jag hittade inte kameran, och när jag väl hittade den var det inge batteri kvar så nu ligger den och laddar. Får se om det blir några bilder idag eller ej. Om inte så är det väl en dag imorgon också. Onsdag. Praktik. Usch :p Lite töligt. Men det får gå. Sen är det torsdag - Stallet :) Det blir härligt de. Hoppas det går bra imorgon när veterinären kommer... hoppas det inte är något fel på Solero. Det fixar jag inte, han måste vara frisk nu. Lilla plutten, inte utan dig <3
Hoppas det har kommit fler lammungar också, Hihi :)

Kommentarer
Postat av: Empem

Hejsan, haft en bra dag? : )

2008-04-22 @ 18:49:26
URL: http://www.metrobloggen.se/empem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback