"Skorna var närapå att inte följa med upp när han äntligen fick loss mig, hahaha"

Har inte hunnit blogga under helgen som vanligt :p Låt mig resumera denna helg för er :)

Fredag. Efter skolan tog jag bussen ner till Munkfors för att träffa älskling. Vi åkte typ hem till hans föräldrar direkt för att äta tacos, mycket gott. Fick en jacka av Karin som jag kan ha i stallet, och några t-shirtar, tackar :) (men givetvis glömde jag dom hos Robin, såsom böckerna jag har fått). Sen åkte vi hem igen, kikade på film och myste. Ungefär som vi gör varenda fredagskväll, hehe. Jaa, och så gick vi väl och la oss inte allt för sent, men ändå mycket senare än vanligt (vi brukar sova vid tio, hehe).
Lördag. Vid nio på morgonen skulle Robin iväg till Styrkan och träna lite, men jag låg kvar och sov, sov fortfarande när han kom tillbaka och några timmar till. Då pysslade väl han lite i lägenheten under tiden.
När jag vaknade duschade vi och sedan gjorde vi frukost. Ett litet tag efter det åkte vi hem till Karin och Mikael, hans syster (systrar) var på besök med sina söta barn :) Sen blev det mat och efterrätt, potatis och köttbullar och glass. Kikade lite på blocket på hundar, och vi hittade precis en sån som vi vill ha, så Robin ringde på honom, men han var redan såld :( Annonsen var ju utlagd samma dag, så vaddå taskig tajming :(
Ja, efter det åkte vi hem till mig och då var min faster o mina kusiner från Karlstad här så vi åt mat en till gång :p Och jag var i valet och kvalet om jag skulle bli med flickorna till byn eller inte, men så blev det. Åkte hem till Olivia först och hade det mys, sen runt halv elva någongång åkte vi till byn och skakade lite rumpa :) Var riktigt kul men det var otroligt skönt att komma hem och krypa ner i sängen bredvid Robin som snarkade så sött :)
Söndag. Kände mig inte allt för pigg imorse, men Robin skjutsade mig till stallet där det var full rulle med barn och hästar. Senare när vi själva skulle ta in våra hästar höll Anders på att försöka dra rätt leran ute i hagen framför ligghallen, det är ju så upptrampat. Givetvis ställde sig Solero mitt i den där smeten så jag fick traska dit, vilket jag inte borde ha gjort. SLURP så satt jag fast, med lera långt uppe på benen och Solero den bushästen sprang in i ligghallen. Jahapp, där satt jag som gjuten. Och jag tog mig inte lös :p Jag var inte ensam om att garva åt det hela och tillslut förstod väl Anders att jag verkligen satt fast så han körde närmare med traktorn för att dra upp mig. Skorna var närapå att inte följa med upp när han äntligen fick loss mig, hahaha. Jävla klant :p
Dagens roliga, helt klart. Nej nu orkar jag inte skriva mer, ska duscha och lite grejer. PUSS*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback