sjuker.

Ledsen för den dåliga uppdateringen! Har varit hemma från skolan hela veckan nu men ska försöka ta mig iväg imorgon, känner mig något bättre så. Och så måste jag fixa det där åt Sofie som jag lovat :p
Imorgon kväll åker jag till Robin, sen på lördag ska vi på 80-års kalas, hans mormor fyller år :) Trevligt. Sen på måndag fyller han är, lillpojken blir stor, hela 22 år ;) Men usch, vet inte vad jag ska göra till honom, har ni några tips?
Jag är ledsen men jag antar att jag inte kommer uppdatera förrän på söndag, som vanligt inget under helgen :p Men men. Ha det fint! (F) (L)

Kommentarer
Postat av: Johanna

hehe ja jag vet iaf vad jag ska köpa åt min lilla kille när han fyller hela 26 20 maj hehe

2008-04-11 @ 22:11:35
Postat av: Joline

Johana: Hehe jasså :p

2008-04-15 @ 13:55:42
URL: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback