Robins födelsedag!

Jag lever, jag lever. Den jävla febern går upp och ner hela tiden, får knapra massa Ibumetin :/ Hade 39.2 förut, trots tabletter.. så ja, jag mår inget vidare.
Robin skulle ha åkt hem igår, men han mådde fortfarande dåligt så han stannade till idag. Och idag fyller han ju år, 22 år :) Hihi. Jag har känt mig rätt ok under dagen, feber höll sig nere och Robin kände sig också lite bättre, så vi passade på att bada lite skumbad - mysigt :) På fredag ska vi ha riktigt födelsedagsmys älskling, eftersom det inte blev det idag <3
Men ja, han åkte hem vid halvfyra, och jag har legat däckad i soffan från det fram tills nu ungefär, har bara gått upp kortare stunder för o gå på toa o.sv. Febern kom tillbaka :( Jävla skit. Jag som trodde att jag kunde gå till skolan imorgon, har ju redan missat så mycket... Fan.
Har lyckats smitta lillebror också med feber oh ont i halsen, Robin börjar också känna av det, sorry :p
Nej nu ska jag ta o gå o lägga mig, täcket hänger ute på verandan för o bli svalt o skönt, jag är alldeles blöt av svett så jag ska gosa ner mig med det. Skulle kännas bättre om jag fick ha min Robin bredvid mig också.

God natt folks!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback