Jag orkar inte, jag klarar det inte...!!

Det är förstört. Vet inte om det är mitt fel, men jag tror det. Grattis till mig själv säger jag bara! Fan, jag vill inte det här. Det gör så ont i mig, tycker ju om dig så in i helvetes mycket!! Tror aldrig jag har gråtit så mycket som jag gjorde igår. Men det var skönt att prata ut med Syss, hon förstår och lyssnar. Men sen när jag skulle försöka sova, vid halv två eller vad klockan var, kom alla tankar tillbaka och det högg så ont i hjärtat. Tyst grät jag mig till sömns. Vaknade i morse och kände mig tom. Kände mig lika grå och vissen som vädret är idag. Jag vet inte vad jag ska göra, vill bara att allt blir bra igen. Önskar att du vore här, höll om mig, torkade mina tårar och sa "Det var bara en mardröm, allt är bra." Men det gör du inte... Åh herre gud, hur ska jag klara det här?! *bryter ihop totalt, tårarna strömmar ner för mina kinder*
Du fick mig att känna mig lycklig, tack.

Kommentarer
Postat av: Andréa

JAG ÄÄÄLSKAR DIG SYSTER

2007-10-31 @ 14:03:17
URL: http://aasd.blogg.se
Postat av: Erica j

Jag finns här om du vill prata

2007-10-31 @ 15:37:44
Postat av: Joline

Andréa: Jag älskar dig med!
Erica: Tack vännen. Jag vet det, därför jag ringde dig

2007-10-31 @ 15:46:47
URL: http://rangelben.blogg.se
Postat av: elintrallalla

Vad har hänt vännen ? /:

2007-10-31 @ 19:24:50
Postat av: Joline

Elin: Du vet nu.. :/

2007-11-01 @ 00:38:18
URL: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback