TARZAN, min älskade ponny finns inte mer <3

Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen. Fick i måndags ett mycket tråkigt besked om att min kära ponnyplutt Tarzan inte längre finns hos oss här på jorden. Har inte orkat blogga något, men har istället varit inne på bilddagboken en del (http://rangelben.bilddagboken.se).
Det gör så ont i mig att Tarzan är borta, finns inga ord för det. Läs om hela historien på min bilddagbok, orkar inte ta det en gång till just nu, kanske en annan gång.


image364

Nu går han på en äng, någonstans långt borta och betar. Han är glad igen, han mår bra igen.
Tillsammans med Benito och Didi har han det bra.
Jag älskar dig, min Tarzan <3
Vila i frid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskade tarzan :/ hoppas han har det bra i himlen.

2007-11-22 @ 21:27:01
Postat av: Joline

Anonym: Ja, jag är ganska säker på att han har det alldeles underbart :) Ängeln har fått komma hem igen.

2007-11-22 @ 21:59:16
URL: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback