Tänk vad bra det kan bli.

På lördag ska vi skaka rumpa flickor :D På lördag. (fixar vi inte det här med skjuts och grejs går jag och hänger mig!) Och fan ta den som backar ur nu, alla ska med! ^^ (speciellt riktat till Sofie och Stina som har en förmåga att stanna hemma)

Anyway, börjar inte förrän nio imorgon = sovmorgon, fan vad nice! Att jag däremot börjar klockan sju på torsdag behöver inte nämnas :/ Men, är lediga på fredag, tisdag också :D Ännu mera nice!
Och jag blev precis klar med bokreccensionen i svenskan, mycket bra :) Så nu kan jag bara sitta här ett tag och lyssna på musik, läsa bloggar, kanske redigera lite bilder utan att känna att jag har annat och göra, mycket, mycket bra :)

Jag är bra helt enkelt ^^

Kommentarer
Postat av: Alex

det låter inte dumt :) skönt med sovmorgon ^^

2007-11-13 @ 21:20:51
URL: http://aleqz.blogg.se
Postat av: Joline

Alex: Nej låter alldeles utmärkt tycker jag :) Vad är du för en, ny läsare kanske? Hihi ^^

2007-11-13 @ 22:01:43
URL: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback