Blondie is back!

Eller, aaa nästan :P Gjorde blonda slingor förut, eller mamma gjorde dom på mig. Håret är fortfarande blött så vet inte än om resultatet är godkänt eller inte. Sa till mamma "I värsta fall får jag väl raka av mig håret" Om blickar kunde döda vore jag död och begraven nu, hon är så sjåpig när det gäller mitt hår :P Ska helst aldrig klippa mig, inte ens toppa. Har ju klippt av en bra bit flera gånger och varje gång blir hon lika irriterad, men det skrattar jag bara bort :P
Anyway, bild på mitt blondare jag kanske kommer senare, imorgon eller en annan dag.
Nu ska jag, syss, Henka och mami titta på en film.
Later <3

Kommentarer
Postat av: syster

Jag tycker du blev bra vacker jag .. love you

2007-11-04 @ 15:55:44
URL: http://aasd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback