Sommarens första myggbett.

Har jag fått på insidan låret, härligt (: Riktig sommar-feeling. Hihi. Jaja, får väl berätta lite nudå om min Valborg. Bestämde mig för att nappa på Ericas förslag med grillning och sova kvar hos henne. Packade lite grejer och tog sena bussen upp till henne.
Var i stallet ett tag och red Axelina och så kom Maria upp. Åkte hem till Erica igen och fick i oss lite flingor. Sedan blev det drygt. Tittade lite på våran film frn förra sommaren på gården och satt vid datorn. Till slut kom Michael, Robert, Adam och Elin och då åkte vi till grillstugan och grillade.
Var inte där så jätte länge men det var mysigt. Sen fick vi skjuts av Marias mamma tillbaka till Erica, tänkte lägga oss. Men så kom Erica på att hon glömt mobilen vid brasan så då var det bara att åka iväg igen. Men låg den där då? Icke. Den hade Adam tagit visade det sig dagen därpå.
Igår kom veterinären och vaccinerade Axelina så det blev ingen ridning, men lite pyssel. Sedan kom grabbsen på  kaffe, kuligt (: Blev lite fotboll och kottkrig. Upptäckte senare när dom skjutsat hem mig att jag hade en kotte i håret :P Inte så någon något heller, mah.
Blev väldigt kort det här, orkar inte skriva allt och nu måste jag plugga på moped-sakelimojser. Bjuder på lite bilder sen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback