Jag blir rädd för mig själv.

Fattar inte hur jag kan glömma att berätta saker, som är roliga. (Roliga tycker jag iaf.)

I söndags kom Jens tillbaka, från Tyskland :D För den som inte visste det så bodde han och Andy ute på gården hela sommaren, och vi hade väldigt roligt. Har saknat dom mycket.
Men Jens och en vän (inte Andy tyvärr) kom i söndags och ska vara hos oss på gården i tio dagar (: Nu får man användning av sin engelska igen, han kan ju inge svenska :P

Sen igår fick jag ett sms av Karin, Trolla fick ett stoföl igår :D
Se vad bra vi är på att tippa rätt. Didi - hingst och Trolla - sto. Exakt som jag och Erica sa ^^ Hihi. Ska fota på söndag.


  
Jens & Andy sommaren -06

Kommentarer
Postat av: Malin

FAn va kul :D jag ska till karin snart (: ska praoa där 7-8 juni. sen stannar jag nog över helgen också xD

2007-05-26 @ 11:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback