Härlig dag :D

Fick besök av Adam, Jocke och Robert igår, dom ringde när jag tänkte gå och lägga mig, var pisstrött, dom åkte typ halv två eller nåt. Så imorse var jag seeg när jag skulle upp till stallet och ha lektion :P
Dom fick rida barbacka idag, småflickorna. Gick riktigt bra, dom tyckte att det var kul (: Blev lite balansträning utöver detta.
Sedan efter lektionen och ridlekis selade jag och Sofi på Eddie och drog ut på en ca 2 timmar lång tur, mysigt :) Lill skiten! Eddie är så go och charmig, kääärlek!



image118

Lillkillen, Lillskiten, Eddie, Medusa .. Kärt barn har många namn ^^
Men, det riktiga namnet är Medusa. Fast Eddie är det som vi använder oss mest utav, aldrig Medusa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också åka vagn! det är myyyyyyys<3 :)

2007-05-20 @ 22:05:56
URL: http://somsaga.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback