Väldigt roligt igår (:

Åkte till Karlstad igår, men Sofie och Stina blev inte med som planerat, utan det var jag, Erica, Olivia, Michael, Robert, Adam, J.J / Jocke och Johan.
Hade riktigt skoj :D Åt på MC Donalds och åkte runt i stan. Gjorde egentligen inget speciellt med kul var det. Måste vi göra om snart ^^
Det enda negativa med vår lilla biltur igår var att vi kom hem sent och jag var tvungen upp till stallet idag :P Men, jag överlevde.
Var lite körigt på ridlektionen då det bara var jag och Karin idag, Johanna och Sofi är sjuka. Men vi fick iordning hästarna och hivade upp flickorna i sadlarna. Hade lite lektion på banan innan jag tog med dem ut i skogen på en tur. Själv red jag Madde igen, barbacka. Mysigt ^^
Har kommit ännu en ny häst, men jag vet bara att det är en kallblods vallack, ser ut som en äkta "Emil i Lönnerberga häst" (: Hihi. Nästa helg ska jag ha både Karins ridgrupp, och våran, då Karin ska bort. Kommer nog bli kul. Men då måste jag vara i stallet kl 10.00 på morgonen -.-' Zzz!

Asså det är så himla härligt väder ute, fåglarna kvittrar, solen skiner och vi kan ha ytterdörren öppen utan att frysa ihjäl. Våren är här :D

Kommentarer
Postat av: Saga

Ännu en ny häst? oj ^^

2007-03-11 @ 19:59:51
URL: http://zagaaa.blogg.se
Postat av: Johan

Det var riktigt kul i Karlstad :D Måste självklart göras om!!

2007-03-18 @ 20:44:59
Postat av: Johan

Jag hade också riktigt kul :)
Måste vi göra om nån gång :D

2007-03-18 @ 20:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback