Nu ska lilla jag sova.

Pojkarna ringde nyss, ville komma och hämta mig, dom hade tråkigt, stackrarna :P Men, jag är ju sjuk som sagt, och ska till stallet imorgon, ska var där 10.00 -.-'
Folk fattar inte varför jag ska åka dit när jag är sjuk, men jag måste, har ju lektion. Men men. Farmor försökte förbjuda mig att åka dit, helst ville hon att jag skulle vara hemma från skolan måndag och tisdag också :P Men det blir det inget med.
Ska nog träffa pojkarna imorgon istället, efter stallet. Men jag kommer antagligen känna mig rätt död.
Nu ska jag gå och döda finnen som poppat upp på hakan (hata!) och sedan ska jag krypa ner i sängen, för att sedan vakna av att mobilen ringer 08.30, dags att gå upp. Vill inteee! Jo det vill jag. Nej det vill jag inte. Jo. Nej. Jo. Nej. Kanske :P
God natt alla söta <3
(ett litet extra god natt till pojkarna som har tråkigt ;P)

Kommentarer
Postat av: sofie

Maaah

2007-03-18 @ 19:20:10
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback