Internet har krånglat.

Vårat internet har krånglat, det är därför jag inte har skrivit något på ett litet tag nu. Det segar fortfarande lite, men är bättre. Ska berätta lite då vad som hänt dessa dagar:
I onsdags kom Erica till mig vid tio på morgonen. Kände mig fruktansvärt seg när jag fick masa mig upp ur sängen, hata att gå upp tidigt!
Vi gjorde inte så mycket, satt mest och paratde om ditten och datten. Bestämde att jag skulle bli med henne hem och sova över, och sen åka till gården på torsdan. Sagt och gjort.
Hade en väldigt rolig dag igår (: När vi kom till stallet upptäckte vi att det i hagen gick en skimmel-färgad B-ponny, som vi senare fick veta hette Corinna (Conni) och var 22 år. Sen upptäckte vi den kolsvarta lilla shetlandsponnyn, med massa man och lugg spretandes åt alla håll, som stod och kikade på oss bakom stallknuten. Jag föll direkt. Vilken tuffing! Medusa heter han, men kallas Eddie eller Eddie Medusa :P Jag föredrar Eddie ^^
Vi tog oss två härliga ridturer (först red jag Tarzan, sedan Solero - mina älskling pojkar! [och dit hör även Eddie nu]) Var hur kul som helst! Vi red tillsammans med Natalie och Anna som pratiserar där, och så var Karin med på en tur :)
Sen tolkade vi efter Solero - skit kul! Karin har skaffat någon ny "åk-grej" så nu är det enkelt att åka, innan så hade vi pulka och den blev full i snö direkt vilket resulterade i att man stöp direkt. Karin fotade en massa till hemsidan.
Det sista jag och Erica gjorde innan vi åkte hem var att ta in lille Eddie, jag pysslade med honom medan Erica tog hand om Forsman, sen gick vi ut med honom (Eddie). Proavade trail-banan lite och sedan sprang vi lite på vägen, han och jag. Guuud vilken mysig liten skruttponny! Jag älskar honom :D Jag kan inte dirket rida honom, då mina ben lär släpa i backen, men man kan alltid gå promenader, köra/tömmköra och gosa, eller hur? (: Hi!
Detta var lite kort vad jag har gjort dessa dagar.

SOFIE och OLVIVIA, ni är DUMMA BARN som har åkt till stockholm och lämnat mig här! :( Blä på er <3


EDDIE :D

EDDIE <3
Foto; Joline Danielsson ©

Kommentarer
Postat av: Saga

haha, vilken söt en :)

2007-03-03 @ 01:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback