Hata sjukhus!

Nu är jag himla trött på att behöva åka till sjukhuset, jag lyckas aldrig hålla mig frisk och fri från skador. Var tvungen stanna hemma från skolan idag p.ga foten, kunde knappt gå och det stack och bultade as hell i foten. Så det var bara att krypa ner under det varma täcket igen och sova vidare.
Men tjugo i ett åkte jag och pappa till sjukhuset där en doktor undersökte min fot. Mina senor i foten är typ irriterade eller nåt sånt. Fatta typ noll av vad han sa men.

För övrigt så har jag tydligen namnsdag idag, hade jag ingen aning om men mamma skrev det i ett sms ^^ Hihi.

image37

Visst är vi söta, Olivia och jag ^^
I bilen på väg hem från Karlstad, 10 mars.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja ni ser lite packade ut ^^

2007-03-12 @ 15:44:31
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Anonym

Stackars :/

2007-03-12 @ 16:54:15
URL: http://zagaaa.blogg.se
Postat av: Olivia

shit så heta vi är:P

2007-03-12 @ 20:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback