Fantastisk dag!

En av dom bästa dagarna i stallet på länge!
Jag och Erica gav oss ut på en underbar ridtur på Solero och Shamira. Snirklade runt på Hedarna, hoppade lite vilket hästarna verkade gilla, red ner till sjön, tog sjövägen och galopperade hem över fältena. Erica blev helt frälst i Shamira, arabfantast som hon är. Och själv var jag mycket nöjd över att rida Solero igen (: Det var en helt fantastisk underbar ridtur! Saknar verkligen tiderna med Erica i stallet.

Sedan tog vi in lille Tarzan och sprickfärdiga Trolla. Fölningarna närmar sig fort nu, först DiDi, sedan Trolla. Tarzan har päls åt ungefär 10 hästar och jag vet inte hur länge vi stod och slet med att få av det värsta. Ändå tyckte jag att jag tog bort hur mycket som helst i söndags, och plus att Karin har tagit bort ett antal gånger.
Han såg verkligen hemsk ut, men till sist såg han någorlunda fin ut igen (: Tog med oss hästarna ut på en liten promenad och Tarzan verkade tycka att det var härligt att slippa hagen för en stund. Han var pigg och verkade vara nöjd med livet. Härligt att se! ^^

miiin <3<3

Älskling och jag <3
Always you and me, Tarzan.



Tarzan <3

 

Lammen Pär & Emma ligger och njuter i vårsolen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nawsi vilka fina bilder :)

2007-03-27 @ 16:31:27
URL: http://sagasliv.blogg.se
Postat av: Martina

inte ska du hata dom.. det är ju så fint!! söta bilder förresten

2007-03-27 @ 17:53:56
URL: http://rosadamen.blogg.se
Postat av: Erica

Ja det var en jätte rolig dag när du och jag åkte ut till karin,det var länge sen.Du och Tarzan är som gjorda för varandra(: fina bilder! (:

2007-04-10 @ 16:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback