Sista inlägget.

Pratade med Karin förut, hon var i Stockholm idag och hämtade hem en ny häst, ett arabiskt fullblod, skimmel, valack, 18 år. Många priser i främst hoppning, men även några i dressyr. Rena drömhästen tydligen, enligt henne :) Ska bli spännande att få se honom imorgon.
Tar med mig kameran ut och fotar många bilder, visar sen när jag kommer hem på lördag ^^ Åker halv nio imorgon, ska vara där halv tio, behöver tid på mig, ska ju åka moped :P Hehe.
Nu ska jag titta på film med syskonen, dansfilmen Honey. Hörs på lördag eller nåt. Puss på er sötisar!

Kommentarer
Postat av: felicia

det..är...en..jätte...bra...film!!

2007-07-23 @ 14:16:01
URL: http://feliciiaas.blogg.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback