Några dagar..

Har varit lat och inte orkat blogga något dom senaste dagarna, har inte direkt haft tid heller :P I fredags lekte jag med min kära väninna Erica och på kvällen åkte vi till Råda där vi träffade grabbsen, åkte båt och husbåt, skit kul (: Sen fick jag träffa OLIVIA igen :D Och Skåpis såklart, men hon har varit en duktig flicka och inte rört sig utanför Värmlands (Sveriges) gränser som Olivia, hih.
På fredagen sov Erica hos mig, och på lördagen åkte vi till stallet och red den härligaste ridturen på länge. Jag hade Solero och hon Saba. Vi hoppade lite på hoppstigen och det var bara för härligt. Sen när vi skulle åka hem öste regnet verkligen ner, så vi fick utrusta oss med Karins fräscha regnkläder och mopeda oss bäst vi ville hem till mig, haha. "En gul och en orange" som Karin sa :P Sen åkte vi vidare upp till Gustava/Knutby och bäddade ner oss i Ericas föräldrars säng, sen sov vi som små änglar hela natten.
Och idag åkte vi också en sväng till stallet, red dock inte.

Dom senaste dagarna i bilder + ridlägret:

image200

Från vänster; Moa på Eddie, Hanna på Kamilla, Celine på Litta med Erica som ledare, Sandra på Saba, Sara på Solero och Valeria på Shamira.


  

Världens goaste, Ayther!    Erica i härliga regnbrallor :P


(mer bilder kommer nog senare, orkar inte nu :P)

Kommentarer
Postat av: Erica

fan vilken röv man fick i dom brallorna haha. vad vi skrattde åt dom såg ut som tält vi hade på oss ju ;P

2007-07-15 @ 21:44:28
Postat av: Jullebullen

Haha, ja fan vad kul det var ;D Ska nog lägga upp fler bilder sen när vi har dom.

2007-07-16 @ 00:10:46
URL: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback