Underbart härlig dag!

Det borde vara lag på att alla människor ska åtminstonde få uppleva en sån här underbar dag som jag har haft idag minst en gång i livet. För fasen vad kul vi har haft! Vi hade ingen ridlektion på banan idag, var bara en elev så vi tog med henne ut på en tur i skogen vilket jag tror hon uppsakttade. Red dock inte Tarzan som jag hade tänkt, utan det blev Shamira. Hyper-pigg eller vad :P
Sen när vi kom tillbaka till stallet fick jag prova Forsman. Och det säger jag bara - jag är fast! Och så ska jag nog börja hjälpa Johanna med honom några dagar i veckan om hon hittar en stallplats här i Hagfors. Jag klagar inte! Fy vilken underbar häst. Det kändes som att flyga när man galopperade. Och hans "travar trav" - Gudomlig! Åh <3
Karin tycker att jag ska ta hem Tarzan, till Hagfors :D Att jag ska ha honom för mig själv. Men det kommer jag nog inte hinna med.. :/ Får tänka på det.
Senare tog vi ut Gullan och Solero för att tolka, och det var riktigt roligt. Försökte åka två och två, men vi hamnade i en snödriva efter ungefär tre meter ^^ Haha. Fick kramp i magen av allt skrattande. Var himla roligt att Erica äntligen bev med ut igen, har saknat det och kommer förmodligen sakna det ännu mer nu, det lär dröja innan hon kan slita sig från sin häst igen, och bli med oss. Men hon saknar gården, säger hon. Aja.
Fick en ny BH + trosor av mami idag, och en jumper, dimblå. Tackar.
Nejpp, nu kurrar det oroväckande i min mage, ska äta köttfärsås med pasta. Mumma!


jag efter stallet
Jag i min nya jumper, "stall-rufsig" i håret :P


Johanna Forsman
                              
Johanna och Forsman i en härlig snögalopp.
Foto; Joline Danielsson


Kommentarer
Postat av: johanna

hej kan du lägga upp fler bilder ås kan jag ta dom? :P

2007-02-01 @ 08:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback