Talkar in tha phone.

Sitter här och talkar in tha phone, som alltid och jämt ;P Och i andra änden av luren befinner sig givetvis, Erica ^^ Vem annars?
Mamma gillar inte telefonräkningarna vi fått den senaste månaden. Men jag menar, that's a teenager thing, right? Att bo framför datorn med telefonen fastklämd under hakan.
Anyway. Var till Syokonsulenten på Älvstranden idag för att få lite rådgvining så här i "Välja Gymnasie tider". Våran vimsiga Syo förstår man inte mycket av :P Och hon hade ränkat mina poäng fel, till mig sa hon att jag hade 155p nu på julbetygen, när jag egentligen har 185p. Vimsig var ordet.
Hade ju tänkt välja Byggprogrammet som första val, utbilda mig till målare. Men egentligen så vill jag bli fotograf. Min passion är foto! :D Men Hagfors Samhäll/Media-program känns inte så lockande. Massa plugg! Men det är nog vad som blir andrahands valet. Tredje val? Hum.. Frågetecken! Lord, help me!






Vänskap! <3

Erica och jag, nyårsafton 2006-2007.
Foto; Amanda Jensen.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Då sitter vi här med våra sketna 185 poäng vi :`( ^^ Yeah thats the shit!

2007-01-26 @ 06:57:32
URL: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback