Sovit hos Erica.

Sov hos Erica från igår till idag ^^ Vi hade lika skoj som alltid, även om vi inte gjode något speciellt. Igår var vi lite i stallet, hos hennes kära vackra arabsto, Axelina :) Tittade på film, "Into the blue", var riktigt bra. Härligt att dyka. Och hennes pappa lagade god köttfärssås med spagetti.
Idag tillbringade vi all tid i stallet, mycket härligt! Fint väder, lite kallt bara men det får man stå ur med som stall-nörd :P Och jag klagar inte. Hade jag inte stått ut med det hade jag antagligen skutat med hästarna för länge sedan, eller hur? Har ju hållit på i över tolv år nu.. :D (Sofie, vet! Jag och mina hästar ;P But It's my life)
Ericas mamma bjöd på potatis och kalopps (stavning?) när vi kom in. Jätte gott! Sen kom pappa och hämtade mig, några minuter efter att vi ätit. Men det har varit två roliga dagar (:



Chappe & Axelina.

Chappe (fux) & Axelina (skimmel).
Foto; Joline Danielsson

Rocky

Söta Rocky.
Foto; Joline Danielsson

Axelina

Vackra Axelina!
Foto; Joline Danielsson


Erica & Axelina 01
Det kallas kärlek. Axelina & Erica.
Foto; Joline Danielsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback