Go' morron.

Sitter här och väntar på att Erica och hennes mamma ska komma och hämta mig. Äntligen är det den dagen då Erica ska med ut till gården igen :) Det är allt för länge sedan nu. Inte sedan hon tog hem Axelina, och innan det hade hon inte heller varit med på ett tag.. Så det här ska bli jätte kul! (hoppas jag iaf.)
Längtar efter att få snosa min lilla Tarzan <33 Men samtidigt kan jag inte sluta oroa mig för att han nu är gammal, 26 år.. Det märks tydligt nu att han har blivit gubbe (aw!) Fasar för den dag då det är dags att... Nej! vill inte tänka på det! Nu ska jag åka ut till min älskade lilla ponny och njuta av en härlig ridtur i snön :) Tillsammans med mina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback