SOMMAR KÄNSLOR!

Snart spricker jag om det inte blir sommar! Lite vår iaf. skulle inte skada. Vill sticka mina frusna fötter i ett par härliga ballerina-skor, svepa en klännings-kjol kring mina vinterbleka ben och känna solen värma mitt stelfrusna och framförallt bleka aniskte. Aaaah! Sommar, Sommar, SOMMAR - ge mig!
Tänk bara vad härligt att kunna vara ute och "ränna" (som mamma säger) om nätterna utan att frysa och slippa by sig om att det blir mörkt. Kunna bada mitt i natten, då vattnet är som allra skönast - alldeles ljummet. Kunna tälta med käraste, fiska (det är roligt!) åka båt, moped ... Åka till havet och känna den härligt salta doften, känna sommarens varma vindar smeka håret, höra fiskmåsarna skrika från en klarblå himmel ... Buhu, börjar griiina snart. Hata vintern.

Bjuder på lite bilder från sommaren 2005, för att du också ska infinna den rätta sommarkänslan i detta blogginlägg:

SOMMAR 1

SOMMAR 4

SOMMAR 3

SOMMAR 2

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag gråter OCKSÅ!!! Buuuhhh

2007-02-12 @ 19:04:36
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Emma

Härligt bilder:D Längtar verkligen efter sommaren nu;P

2007-02-13 @ 11:56:16
Postat av: Joline

Kan inte "vädergudarna" (haha) inse att folket i europa, okej, sveriga iaf, vill ha sommar nu, och slippa all snöö!

2007-02-13 @ 16:01:42
URL: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback