Karlstad igår med bästaste, Akuten idag.

Efter skolan igår tog jag, Erica, Stina och Olivia (Sofie, du saknades!) bussen till Karlstad. Var drygt som fan, men ändå roligt (: Vi var dom enda som hördes i hela bussen, haha.
Kom iaf. fram till Karlstad vid halv fem ungefär. Sprang runt i lite olika affärer, hade bråttom då bussen hem gick vid sju. Köpte mig en sån där klänning jag ville ha från Gina Tricot, mörkblå. Testade även en gul men såg ut som en påskkyckling i den :P
Köpte mig ett par skor på Din Sko, ett par svarta, lite spetsiga med låg klack och snörning bak. På JC köpte jag ett par brunrutiga "ballong-shorts", fick tigga pengar av Erica och Olivia för att ha råd med dom :P Tack sötisar!
Sen köpte jag en mascara till mamma som jag lovat. Köpte inte så mycket men är ändå nöjd då jag fick tag på det jag ville ha. Skulle dock ha suttit fint med ett par jeans också ^^
Sen när vi skulle äta var det fullt på MC Donald's, så vi fick traska iväg till Burger King. Kändes inte bra att svika MC Donald's <3 Men våra magar skrek, och vad gör man inte då? Åt strips och chicken nuggets (:
Till sist skyndade vi iväg till bussen och då började jag må piss-dåligt. Hade inte känt mig bra i skolan, men när vi kom till Karlstad kändes det bättre.
Jag frös så jag skakade hela vägen hem till Hagfors, hade jätte ont i halsen så jag inte orkade prata, knappt svälja. Mina kära vänner försökte muntra upp mig. Kändes skönt när bussen svängde in på busstationen här i Hagfors, nästan hemma. Pappa hämtade mig och Erica, och när jag klev innanför dörren orkade jag inte mer. Började grina som en liten unge och då blev jag tjock i halsen, kunde inte andas. Skulle kolla tempen men var så nerkyld att det inte visade något. Sen steg den till 40 grader. Halsonten gick upp i öronen så dom kändes alldles igen-svullna.Mådde/mår piss dåligt! Så idag åkte jag och mamma till akuten där dom tog halsprov, stack i fingret, kollade öronen och lyssnade på lungorna.
Det visade sig att jag har dragit på mig en halsinflammation/streptokocker (stavning?) igen :/ Så det blir inge BYN för mig ikväll :( Bajs!! Jag som sett fram emot det så mycket, då vi inte kom iväg förra gången. Men nu blir det till att vänta till nästa månad, i slutet av mars innan jag kommer iväg. AARRGH!
Jag vill inte vara sjuk!

Tack för en rolig dag igår, mina kära flickor <3

Kommentarer
Postat av: Stiina

Men joline.. BAJSA PÅ DIG!! du måste ju med din lilla skiit!!!

2007-02-24 @ 12:30:24
URL: http://mandarinskal.blogg.se
Postat av: Joline

Jag veet :'(

2007-02-25 @ 14:28:32
URL: http://rangelben.blogg.se
Postat av: Sofie

Vad tycker du om Chicken nuggets nu då? Maah ris eller ros? Saknade dig meeeed!!!

2007-02-25 @ 15:38:57
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Joline

Det var dom äckligaste chicken nuggets jag någonsin ätit :P Men Erica lovade att dom var godare på MC Donald's

2007-02-25 @ 18:21:20
URL: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback