HATA att vara sjuk!

Elaka jag låg i soffan igår kväll, tittade på Melodifestivalen och tyckte synd om mig själv. Hoppades att varenda jävel som kommit iväg till Byn hade pisstråkigt. Men så pratade jag med Erica förut, hade dom tråkigt? Nopp, dom hade skit kul! Kul liv man har. Kunde ni inte ha haft liiite tråkigt iaf, flickor? (A) Men nääe.
Bajs, bajs, bajs.
Känner mig bättre idag iaf, äter ju pencillin (stavning?) tre gånger om dagen nu, ska göra det i tio dagar. Åååh, vad jag känner mig negativ! Kan ingen trevlig jäkel ringa och säga att jag inte missade något igår, att det var dö-tråkigt. Skriver iaf. med min älsklings Adam på MSN, lite trevligt :P Nej bajs på mig, och på Sofie som också har sjukat ner sig. Blir nog inget fotorepotage från oss denna vecka :/ Hon åker ju till Stockholm på onsdag den svikaren :'| Kan man köpa sig ett roligare liv på typ ebay?

Kommentarer
Postat av: olivia

tycker synd om dej, du skulle ha varit med..

2007-02-25 @ 15:36:47
Postat av: olivia

tycker synd om dej. Du skulle ha följt med ändå!!!!!!

2007-02-25 @ 15:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback