Äntligen fredag!

Äntligen fredag - helg och ledighet! Ett litet minus är dock att jag glömde göra matteläxan till idag, så den måste göras tills på måndag :/ Bläh!
Har bestämt mig för att stanna hemma imorgon, skiter i den där festen. En hel del fjortisar från skolan ska dit, och orka med dom. Sen har jag ingen större lust heller.
Senare kommer nog Amanda, Erica och Moa ner till mig (: Vi ska bl.a sola (okej, inte bra att sola solarium och bla bla blaa, men jag vill inte se ut som en blekfis! Det är fult.)

Jag är hungrig, pappa ge mig maaat!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Bra synd det för är mycket dans sugen så jag tror jag dör. Vill FESTA.com ^^ Aaaaaahhh JOLINE får PANIIIIIIK, hellll yeaaaahhh... Kan inte sitta still får DAMP,...!!!

2007-02-02 @ 22:22:20
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Joline

Stackars Sofie ^^

2007-02-03 @ 13:25:14
URL: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback