Julshopping.

Klockan nio imorse blev jag väckt av mamma som skulle ha med mig till Karlstad, yes, var bara att masa sig upp och tvinga upp ögonen.
Så stuvade vi in oss i bilen, mamma, Andréa, elin och jag, och stod på gasen ner till Karlstad. Jag fick julklapparna till syskonen handlade ganska snabbt, har bara en kvar och fixa nu :)
Fick peka ut lite vad jag ville ha i julklapp, mamma hade ingen aning om vad hon skulle köpa annars. Trängdes först med allt folk ute i stan innan vi åkte in till Bergvik där det om möjligt var ännu mer folk - jobbigt! 

När vi kom hem hade min käre lillebror gjort äggröra till mig, så gulligt :) <3 Hihi.

Nej nu ska jag ta en lång och skön dusch :)
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback