Jag vet inte vad?

Känner på mig att något är fruktansvärt fel. Karin skulle ringa mig och Sofi igår efteratt hon ringt ner till Karlstad och fått höra hur Solero mådde, bättre, sämre eller likadant? Men hon ringde inte, inte till nån av oss. Så jag provade att ringa henne några gånger, utan svar. Skickade sms också men likadant där, inget svar. Konstigt, hon sa ju att hon bara skulle vara hemma och hon lovade att ringa oss. Idag har vi inte heller hört något.
Känner på mig att något är fruktansvärt fel, jag bara vet det. Jag vet inte om jag kommer klara att förlora en älskad häst till. På onsdag är det precis tre veckor sedan Tarzan fick tas bort, ska jag behöva mista Solero också? Dom två hästar, jag älskar mest i hela världen rycks bort ifrån mig. Förstår inte vad jag gjort för ont som aldrig får va riktigt glad? Vågar inte hoppas på någonting längre.
Vill känna mig trygg med någon.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vi lämnar dej iallafall inte!=)

2007-12-03 @ 22:11:46
Postat av: Joline

Olivia: Nej det är tur

2007-12-04 @ 15:27:28
URL: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback