Blir inte alltid som planerat.

Tog bussen till Munkfors idag, till Robin :) Han gjorde värsta goa maten, kroketter, fläskytterfilé och en sås - duktiga du!
När jag kom så låg han och sov den sötfisen, och sen somnade jag. Vi har varit riktigt slöa idag, inte orkat göra någonting, men så är ju Robin sjuk också, så jag fick väl inbilla mig att jag är nog lite sjuk jag också så det blev jämt ;) Haha, nejdå.

Hade hoppats på att fira nyår med flickorna, men så blir det tydligen inte, alla ska åt olika håll. Så jag åker ner till Robin och är med honom.
Syster åker upp till Sälen imorgon med sin pojkvän och kompisar för att fira nyår, kommer hem på onsdag, vill också göra nåt sånt kul :/ Menmen, det blir nog bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback