Sjuk idag :(

Vaknade imorse med världens magont, resulterade i att jag kröp ner under täcket igen och sov vidare. Har haft ont i magen hela dagen och mot illa till och från. Just nu har det lugnat sig (: Men det går tydligen magsjuka nu :S Hoppas verkligen inte att det är det.
Mamma berättade förut att hon beställt klipptid åt mig, 7 juni. Härligt ^^ Är himla sugen på och klippa lugg igen, men jag vet inte.. Ska jag, eller ska jag inte? Lite roligt med förändring är det ju alltid, men jag vet inte om jag vågar :P Vad tycker ni?

Imorogn börjar den jävla moped-kursen! Bläää. Men min snälliga kusin Pelle har lovat att bli med så jag slipper gå själv (: <3 Är förresten han som har mod till sig och låna ut sin moppe till mej, maaah!

Kommentarer
Postat av: Stiina

Klipp luggg :D:D:D

2007-04-24 @ 19:08:30
URL: http://mandarinskal.blogg.se
Postat av: saga

Tycker jag också du ska göra :)

2007-04-25 @ 15:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback