Mår illa, som en gorilla (maha)!

Uscha mej vad illa jag har mått nu i eftermiddag, och även igår kväll hos Olivia sköljde det över mig. Mamma tror att min kropp "säger ifrån", att jag håller på och sliter ut mig med allt mitt rännande om kvällarna, skolan, stallet och sånt där. Kom hem tjugo i tolv igår kväll/natt, var otroligt trött imorse, men hade en rolig kväll med Olivia, Michael, Sofie och Skåp-Erica (: Fick god tårta som Olivia (med allt som börjar på O, haha) och Sofie gjort. Dock inga konstiga saker inbakade denna gång, hehe ;P
Har tillbringat eftermiddagen i soffan, sovit typ hela tiden, mådde så jävla piss. Känner mig något bättre nu som tur är.
Och imorgon ska vi ta de traditionella spex-korten som alla 9:or gör varje år :) Våran klass har (såklart!) inget roligt tema, blä! Men kanske blir kul iaf.
Var till Styrkan och tränade idag, härligt härligt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback